6.5. Αξιολόγηση εκπαιδευτικού/εκπαιδευτή
Γενικές συμβουλές | Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να προβληματίζονται και να συζητούν σε μικρές ομάδες σχετικά με τις ικανότητές τους στη διδασκαλία γλωσσών σε ενήλικες με μαθησιακές δυσκολίες, ώστε να βελτιωθούν και να συνειδητοποιήσουν περισσότερο τις περαιτέρω ανάγκες τους για επαγγελματική ανάπτυξη.
Σε ένα ενδιάμεσο στάδιο και στο τέλος της διδακτικής διαδρομής, θα μπορούσε να ζητηθεί από τους/τις εκπαιδευόμενους/ες να παράσχουν συγκεκριμένη προφορική ανατροφοδότηση, μεταξύ άλλων και με τη μορφή emoji (χαμογελαστό, αντίχειρας πάνω/κάτω, κ.λπ.), ώστε να προγραμματιστούν και να εφαρμοστούν ενδεχόμενες κατάλληλες διορθώσεις. |